dimarts, 13 de març del 2012

PEDALADA BTT SANTA PAU

El passat diumenge 4 de Març em vaig desplaçar fins a Santa Pau per disputar la XIV Pedalada de Btt de Santa Pau, tot conscient que seria l’únic Matxacuca.

El dia era perfecte per la pràctica del BTT, amb una temperatura agradable, una organització amb un tracte casi familiar que va fer les delícies als més de 200 participants i un circuit variat que va agradar a tothom (podíem triar entre el curt 23 km, el mitjà 26 km i el llarg 39 km).

La cursa va començar  puntualment a les 9 del matí i em vaig colocar al grup del capdavant, fins i tot vaig arribar a liderar la prova entre els km 2 i 3 tot aprofitant un corriol.
Al cap de poc es van escapar 5 corredors i em vaig quedar en un grup on anàvem del  6è fins al 12è. Portàvem una hora de cursa i tot continuava igual, al principi em costava seguir el ritme del grup, però a mesura que anaven passant els km cada cop estava més còmode.
Va ser llavors quan no vaig veure un tronc humit que creuava el camí i vaig caure, em vaig fer una ferida al genoll, una prop de l’ull i una bona petacada a tot el cos. La bici també va rebre, la maneta del canvi es va moure i vaig ser incapaç de tornar-la a lloc, dificultant el canvi de marxes durant la cursa.
Amb tot això vaig perdre el grup que anava i em vaig quedar sol en terra de ningú, vaig arribar a l’encreuament on podies anar cap a la mitjana i em paro (la temptació va ser forta perquè hi havia la moto esperant, hauria guanyat la mitjana!), però decideixo continuar cap a la llarga al mig d’aplaudiments del control al veure’m tot ensangrentat.
Vaig recuperant ritme i torno a apretar fort, atrapo a un corredor i el passo, en veig dos més al fons, els vaig retallant terreny poc a poc però sóc incapaç d’atrapar-los, la cursa arriba al seu final.
Al final una 11a posició (2h18’31’’) amb un regust agredolç al veure que podia haver estat lluitant per la 5a posició. Un altre dia serà!!
David Bragulat Vilà
Classificacions:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada