dilluns, 17 de desembre del 2012

David Bragulat: 1er Classificat a la Marxa BTT Santa Llúcia

Estem tancant amb bon gust de boca la temporada. Aquest diumenge passat, en David Bragulat, es va acostar fins a Sant Feliu de Pallerols per disputar la volta curta de la pedalada BTT Santa Llúcia, i es va acabar emportant la 1a posició. Us deixem la seva crónica:

- Diumenge vaig anar a córrer la Marxa de Santa Llúcia de Sant Feliu de Pellerols, em decideixo a última hora ja que tenia por del fred. Tenia clar que correria la volta curta ja que veient les classificacions de l'any passat vaig veure que el primer de la llarga va passar de les dues hores ( no estic per pedalar tres hores en aquest moment).
Varem sortir la volta curta i llarga tots junts, em vaig colocar bé despres d'haver de fer mooooooooooooooooooooolta cua a la sortida de la marxa per parelles de Llagostera la setmana passada. Aviat ens van separar la volta curta i la llarga, sorprenenment anava primer, varem començar a pujar per una pista ample, em varen anar passant corredors fins a arribar a dalt de la pujada a uns 3 minuts del primer i en 5à posició. Comencem a baixar i aviat atrapo el quart i el tercer, continuem per un corriol trencacames i técnic tipus Tramunbike. De sobte veig el 2on i el primer que anaven junts, els atrapo i passo. Em llenço corriol avall per agafar avantatge, concient que si arriba una altre pujada em passaran sense masses problemes. No hi més pujada i arribo primer a meta.
El millor del dia encara havia d'arribar, el trofeu al primer classificat!!

Trofeu del 1er classificat.

Llicències 2013.
Més endavant ja us concretarem com realitzar el tràmit concret, però els que volgueu renovar o tramitar la llicència del 2013, aneu pensant en tot el que us fa falta. Us deixem l'enllaç de la Federació i el llistat de preus de les llicències del 2013:
Informació i documentació 
Preus llicències 2013 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada