dilluns, 3 de setembre del 2012

IRONBIKE 2012

Fa unes setmanes us parrlàvem de l'aventura en la que s'embarcava el nostre biker Jordi Mont: l'Ironbike. Segons molta gent que ha participat en rutes de BTT per etapes, se la pot classificar com la ruta de BTT per etapes més dura del món. Ja podria ser així, ja que el mateix Jordi, diu que és com fer 8 Tramunbikes seguides durant 8 dies agònics. Això si, amb paratges preciosos i una experiència inoblidable. Us deixem amb la crònica de la ruta, explicada de primera mà per en Jordi, així com diverses fotos de la prova:




"Aquest any un company de Llagostera , en Viçens Recasens (Btt Llagostera), em va ben liar per anar a fer la cursa de l´any. Ironbike.

La idea era fer-la separats però ajudant-nos.

El primer dia vam sortir ploguent.A la especial en Vicens surt disparat i ja no  ens trobem fins al final de l´etapa , vam arribar ploguent i de nit. S´en va trencar el cable de canvi en el últims 20kms. Gairebé no  vam sopar, aquella gent va per feina, i quan vam arribar, despres de dutxar-nos, ja recullien. 136kms i 3750mts positiu .
      
El segon dia  vàrem pujar el Monte Bellino (que bellino es amb neu) gairebé no acabo. No tenia forces i si mal de lumbars, volia abandonar-ho tot. (Fina vine a buscar-me). 110kms 3000m.

El tercer vaig anar a conservar els lumbars.Vaig fer un amic, en Carlos, ens vam ajudar  explicant-nos les misèries de cadascú i accelerant per arribar  abans de que ens fessin fora de temps.  95kms 4750m.
                                                                                                                                                                                                    El quart vaig patejar molt fins la meitat ,allà em vam dir “espavilat que no arribes.”vaig pujar el Colle Cialacia  2689mts com un llampec i baixar com un tro, pero… em van fer retirar en l´últim control a 25kms del final d´etapa( gràcies a Déu). 110kms 4200m.

El cinquè vaig descansar ( no vaig sortir, però si menjar i fer el vago). 88kms 4000m.                                  

El sisé en Jordi Falgueres(Bike Park Llagostera)em va acompanyar  el tram de remuntadors d´esquí. A la baixada vaig punxar i  va desaparèixer. Quan apareix en Viçens anem junts fins al final. 88kms  3100m.  i quatre punxades de roda.                                                                       

El seté vaig anar a tope darrera d´en Jordi Falgueres fins el tram cronometrat. Ell pedala més i la pujada l´emociona . A la baixada revolcada  del 500 . Em vaig revolcar 2 vegades.( el fisio diu esguinç intercostal? L’ hosteópata una costella flotat tocada? I jo que fa MAL. 58kms. 2000m. 

En resum: qui vulgui emocions fortes pot anar-hi que n´hi ha per donar i vendre. Però que s´informi bé del què hi ha. Qui vulgui conservar el fisic, que es quedi a casa i disfruti de la btt.  Per fer-se’n una idea la Tramunbike és mitja etapa d’un dia. Allà es pedala molt, es dorm en sac i tenda de campanya tant si fa sol com si plou i es menja el que hi ha , macarrons per esmorzar i sopar, Nutella a tota hora, meremelada ,una mena de gofres, plàtans , sucs, te, aigua, coca-cola i tot es bo i més n´hi hagués.

L’experiència i opinió d´un servidor"










                                      Jordi Mont (palatreco Matxacuca).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada